با تبلیغات در اینستاگرام، جایگاه متمایز کسب و کار خود را در ذهن مخاطبان بیابید.

مخاطبان شما روزانه ساعت‌ها زمان خود را در اینستاگرام سپری می‌کنند. اما الگوریتم‌ها، رقبا و بی‌تفاوتی نسب به تبلیغات، همگی میان شما و توجه مخطبان شما قرار دارند. ادزیرو این تخصص را دارد که بازار شما را هدف قرار دهد، درگیر و متقاعد کند و سال‌ها آزمون و خطای پرهزینه را برای شما حذف کند.

انسان‌های حقیقی در کار هستند!

ما یک سیستم پایگاه داده از پیج‌ها و اینفلوئنسرها نیستیم، بلکه خدمات شخص به شخص ارائه می‌کنیم.

تخصص ناملموس و قدرت تشخیصی را تحویل می‌دهیم که فقط چشمان انسان می‌تواند آن را ارائه کند.

یک مجری تمام‌عیار برای کمپین‌های اینستاگرام شما

برای انتشار هدفمند تبلیغات اینستاگرام شما در پیج‌ها و اینفلوئنسرهای برتر در کنار شما هستیم.

پشتیبان اختصاصی

هر کارشناس ادزیرو فقط تعداد محدودی از مشتریان عزیزمان را به صورت اختصاصی پشتیبانی می‌کند که مزایایی از جمله سرعت بالای پاسخگویی، نظارت انسانی بر روی تبلیغات و مقیاس‌پذیری بالا در زمان افزایش حجم تبلیغات را فراهم می‌سازد.

صفحات صحت‌سنجی شده

پیج‌ها و کانال‌های جدید به سختی وارد لیست همکاری ما می‌شوند و به راحتی از این لیست خارج می‌شوند. همچنین ارتباطی مبتنی بر اعتماد با صفحات با کیفیت، مسئولیت‌پذیر و گاها انحصاری شکل داده‌ایم که در اختیار مشتریان عزیزمان قرار می‌دهیم.

گزارشات حرفه‌ای تبلیغات

ما باور داریم هرچه گزارشات کامل‌تر و شفاف‌تر باشد، نشان از حرفه‌ای بودن مجری تبلیغاتی‌ست. مشتریان عزیز ما، در پایان هر کمپین تبلیغاتی، گزارشات آماری کاملی به همراه مستندات تبلیغات خود در اختیار خواهند داشت.

ظرفیت بالای انتشار

با قابلیت تحویل بیش از ۲ میلیون بازدید در یک روز و امکان همکاری با بیش از ۲ هزار صفحه و فرد تاثیرگذار در اینستاگرام نرخ نفوذ بالایی برای برند شما در اینستاگرام فراهم می‌کنیم.

برخی مشتریان شرکای ما

۵۰۰ هزار تومان تخفیف برای اولین تبلیغات خود دریافت کنید

برای دریافت مشاوره‌ی رایگان، برآورد هزینه‌ی تبلیغات و رزرو هدیه‌ی ۵۰۰ هزارتومانی برای اولین تبلیغات خود با ادزیرو، همین الان شروع کنید.

انواع روش‌های تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در تاپ‌پیج‌های اینستاگرام بر اساس بازدید تضمینی!

تبلیغات بر اساس بازدید کسب‌و‌کارها را قادر می‌سازد تا ریسک دیده نشدن تبلیغات را حذف کنند و معیاری معتبر برای سنجش بازخورد تبلیغاتشان نیز به‌دست آورند.

تاپ‌پیج‌ها به صفحاتی گفته می‌شود که قدمت و اعتبار بالا نزد مخاطبانشان، شرایط تبلیغات سختگیرانه‌تر و محتوای اخلاقی و با کیفیتی را دارا هستند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ ادزیرو تنها ارائه دهنده‌ی تبلیغات در تاپ‌پیج‌ها با تضمین بازدید می‌باشد.

برنامه‌ریزی و اجرای تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ

از برنامه‌ریزی تا اجرا با بلاگرها، سازندگان محتوا و مجله‌های تخصصی برای انتقال موثر پیام کمپین تبلیغاتی شما به مخاطبین هدفتان به صورت یکپارچه زیر یک سقف صورت می‌گیرد.

اینفلوئنسرهای تحت همکاری با ادزیرو همگی ویژگی‌های مشترک مسئولیت‌پذیری، منصف بودن و اعتبار در میان مخاطبانشان را دارا هستند.

مراحل انتشار تبلیغات در اینستاگرام

مرحله ۱
مرحله ۲
مرحله ۳
مرحله ۴

۷۴٪ از افراد در زمان تصمیم‌گیری برای خرید، از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

تصمیم‌گیری آن‌ها را با حضور درخشان خود در اینستاگرام آسان کنید.

همین الان شروع کنید تا علاوه بر دریافت پروپوزال و مشاوره‌ی رایگان از کارشناسان، ۵۰۰ هزار تومان تخفیف برای اولین تبلیغات اینستاگرام خود با ادزیرو دریافت کنید.

انواع رسانه‌های تبلیغاتی اینستاگرام چه چیزهایی هستند؟

صفحات عمومی اینستاگرام و اینفلوئنسرها از انواع رسانه‌های تبلیغاتی اینستاگرام محسوب می‌شوند.
صفحات عمومی به تاپ‌پیج‌ها و پیج‌های گسترده تقسیم می‌شوند. تاپ‌پیج‌ها قدمت بالاتر، شرایط تبلیغات سختگیرانه‌تر و هزینه‌ی بالاتری نسب به پیج‌های گسترده دارند.
اینفلوئنسرها نیز به نانو، میکرو، ماکرو و مگا تقسیم می‌شوند.

انواع روش‌های تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات به صورت پست موقت، پست دائم، تک استوری، دو استوری و استوری سریالی امکان‌پذیر می‌باشد.
تبلیغات در استوری می‌تواند شامل لینک به وبسایت، اپلیکیشن یا صفحه‌ای خارج از اینستاگرام نیز بشود.
معمولا هزینه‌ی پست از استوری بیشتر و مجموعه استوری از تک استوری بیشتر می‌باشد. لینک دار بودن یا نبودن تبلیغات تاثیری در هزینه تبلیغات نخواههد داشت.

موضوعات قابل پذیرش برای تبلیغات اینستاگرام

آرایشی و بهداشتی، مد، پوشاک و زیورآلات، خانه و خانواده، کودک و والدین، کافه و رستوران، دکوراسیون و منزل، حیوانات خانگی، ساز و موسیقی، پخش موزیک، ورزشی، آموزش و مشاوره، زیبایی و سلامتی، سفر و گردشگری، خدمات خودرو، ساختمانی و عمرانی، محیط زیست، مالی و سرمایه‌گذاری، طلا و جواهر، هنر و خلاقیت، گل و گیاه، بازی و سرگرمی، لوازم خانگی، بازی و سرگرمی

سوالات رایج

احتمالا جواب سوال شما اینجاست.

زمان شروع تبلیغات با توجه به حوزه فعالیت و نوع کمپین به صورت میانگین حداقل ۲ روز پس از ثبت درخواست تبلیغات می‌باشد.

بر خلاف پکیج‌های از پیش آماده‌ی برخی همکاران که تعدادی پیج ثابت و مشخص برای همه‌ی تبلیغات با زمینه‌های کاری متفاوت پیشنهاد می‌شود، ما در خدمات تبلیغات اینستاگرام بسته به اهداف تبلیغاتی، بودجه و موضوع کار شما، انتخاب چیدمان و تعداد پیج‌ها را با ترکیبی مخصوص شما پیشنهاد می‌دهیم چراکه متفاوت از هر سفارش دیگری می‌باشد. به همین دلیل تعداد پیج‌ها بعد از دریافت درخواست شما قابل تشخیص است.

روز و ساعت اجرای تبلیغات می‌تواند توسط مشتریان عزیزمان انتخاب شود. همچنین در صورت نیاز پشتیبان پیشنهاداتی مبنی بر روز و ساعت مناسب تبلیغات ارائه می‌دهد.

متاسفانه با توجه به کاهش عبور و مرور، افزایش خانه‌نشینی و عدم دیدار دوستان و همکاران، اکثر افراد در بهترین وضعیت روحی خود قرار ندارند. این شرایط هم ایران و هم باقی کشورهای دنیا را با حال و هوای جدیدی رو به رو کرده که قطعا در نظر نگرفتن آن در فعالیت‌های تبلیغاتی و مارکتینگ باعث کاهش کیفیت ارتباطات با مخاطبین می‌شود.
البته نتیجه‌ی دیگر این وضعیت، افزایش مدت زمانی می‌باشد که افراد صرف گشت و گذار در اینترنت، به خصوص در اینستاگرام می‌کنند؛ اما اهرم کردن کرونا برای دیده‌شدن کسب و کار در تبلیغات اینستاگرام فعالیتی بیهوده است چرا که عدم اصالت تبلیغات توسط کاربران باهوش امروزی کاملا قابل تشخیص و در موارد بسیار زیادی حتی مخرب است. به همین خاطر بهتر است تبلیغات با حساسیت بیشتری توسط متخصصین تبلیغات در اینستاگرام طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا شود تا این تهدید به درستی به فرصتی مناسب برای مارکتینگ صحیح و بهبود حال مخاطبان تبدیل شود.

دلایل بسیاری برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام وجود دارد. کافی‌ست تعدادی از آمارها را مشاهده کنید تا به دلیل محبوبیت این ابزار برای کسب و کارها پی‌ببرید.

یکی از پر مخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی که ایرانی‌ها در آن حضور دارند اینستاگرام است. مخاطب هدف شما هر چقدر هم خاص باشد، از بین حدود ۳۰ میلیون ایرانی در اینستاگرام قابل دستیابی است.

  • بیشتر از ۸۰٪ از کاربران اینستاگرام دست کم یک صفحه تجاری را دنبال می‌کنند.
  • هر ماه بیشتر از ۱۲۰ میلیون کاربر اینستاگرام از تعامل تاثیرگذار و معنادار با کاربران برخوردارند. از این دست تعامل‌ها می‌توان به بازدید از وب‌سایت، پیدا کردن موقعیت مکانی برند، تماس مستقیم تلفنی، ایمیل و دایرکت اشاره کرد.
  • ۳۰٪ از کسانی که یک محصول را چه به واسطه‌ی تبلیغات و یا با جستجوی شخصی خودشان در اینستاگرام پیدا کرده‌اند، آن را خریداری کردند.

بله، آژانس تبلیغات اینستاگرام ادزیرو دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هست.

هم‌چنین سوابق عملکرد کسب و کار در وب سایت اینماد – Enemad و سایت ساماندهی فعالیت‌های اینترنتی نیز قابل مشاهده‌ است.

آکادمی ادزیرو

مقالات جدید و کاربردی، برای رشد کسب و کار شما در اینستاگرام

با کارشناسان ادزیرو صحبت کنید