تبلیغات اینستاگرام یه نسخه‌ی از قبل پیچیده شده نیست!

با درک دقیق اهداف تبلیغاتی شما، پیج‌ها و اینفلوئنسرهای پر بازده رو پیشنهاد میدیم و اجرای تبلیغات رو در اون‌ها مدیریت می‌کنیم.

تبلیغات ادزیرو چه تفاوت‌هایی داره؟

- ویژگی‌های تبلیغات اینستاگرام با ادزیرو -

معاینه و مشاوره‌ی تخصصی!

نظارت انسانی در انتخاب پیج‌ها

طراحی و تولید محتوای تبلیغات

گزارش زنده و تحلیل نتایج تبلیغات

برخی مشتریان ما

همکاری با افتخار با کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، استارت‌‌آپ‌ها و برندهای مطرح کشور

مراحل و روند تبلیغات‌ در اینستاگرام

۱

درک اهداف تبلیغاتی شما

۲

ارائه پروپوزال اختصاصی

۳

تایید و پرداخت

۴

اجرای برنامه‌ی تبلیغاتی

۵

گزارش تبلیغات

به چه موضوعات و کسب‌وکارهایی کمک می‌کنیم؟

آرایشی و بهداشتی
بیشتر بخوانید
مد، پوشاک و زیورآلات
بیشتر بخوانید
خانه و خانواده
بیشتر بخوانید
کودک و والدین
بیشتر بخوانید
کافه و رستوران
بیشتر بخوانید
دکوراسیون و منزل
بیشتر بخوانید
حیوانات خانگی
بیشتر بخوانید
ساز و موسیقی
بیشتر بخوانید
پخش موزیک
بیشتر بخوانید
ورزشی
بیشتر بخوانید
آموزش و مشاوره
بیشتر بخوانید
زیبایی و سلامتی
بیشتر بخوانید
سفر و گردشگری
بیشتر بخوانید
خدمات خودرو
بیشتر بخوانید
ساختمانی و عمرانی
بیشتر بخوانید
محیط زیست
بیشتر بخوانید
مالی و سرمایه‌گذاری
بیشتر بخوانید
طلا و جواهر
بیشتر بخوانید
هنر و خلاقیت
بیشتر بخوانید
گل و گیاه
بیشتر بخوانید
بازی و سرگرمی
بیشتر بخوانید
لوازم خانگی
بیشتر بخوانید
بازی و سرگرمی
بیشتر بخوانید

- نتایجی که برای مشتریانمون رقم زدیم -

برخی پیج‌های منتخب تبلیغات ما

نمونه اینفلوئنسرها

با بهره بردن از اعتمادی که فالوورهاشون به اون‌ها دارن، میشه بازدهی سریع‌تر و بالایی رو انتظار داشت.

نمونه تاپ‌پیج‌ها

با طیف وسیع فالوورهایی که دارن، دیده شدن تبلیغات شما بین صدها هزار نفر کاربر مرتبط امکان پذیره.

تعرفه و قیمت تبلیغات اینستاگرام

نکته‌ ۱

انتخاب بودجه‌ی تبلیغاتی مناسب، تعریف متفاوتی برای هر کسب‌وکار داره که بر اساس وضعیت پیج، صنعت، رقبا و رفتار مخاطب متغیره.

نکته‌ ۲

ما برای هر مشتری عزیزمون، با توجه به اهداف تبلیغاتی، بودجه‌ی در دسترس و بازه‌ی زمانی‌ای که در اختیار دارن، برنامه‌ی تبلیغاتی و لیست پیج‌های اختصاصی خودشون رو تدوین می‌کنیم.

نکته ۳

بنابراین قیمت ثابتی برای تبلیغات اینستاگرام وجود نداره و پیشنهاد میشه برای انتخاب بودجه‌ی مناسب، از مشورت رایگان کارشناس ما بهره‌مند بشید.

هزینه تبلیغات در اینستاگرام

‌ میلیون تومان ‌ ۵
شروع از
  • مشاوره تخصصی اینستاگرام مارکتینگ
  • ایده‌پردازی و تولید محتوای تبلیغاتی
  • تدوین لیست اختصاصی و هدفمند پیج‌ها
  • گزارش آماری و تحلیلی تبلیغات
  • ضمانت بازگشت وجه

تخفیف دریافتی از پیج‌ها رو مستقیما برای شما محاسبه و کسر می‌کنیم

بازه‌ی زمانی انتشار تبلیغات توسط شما قابل انتخابه و تاثیری در هزینه‌ی تبلیغات نداره.

ضمانت بازگشت وجه

برای اینکه مطمئن بشیم تجربه‌ی شما از تبلیغات ادزیرو تجربه‌ی مثبتی باشه، دو نوع ضمانت برای کارمون در نظر گرفتیم.

 

ضمانت برنامه‌ریزی تبلیغات

اگه به هر دلیلی از برنامه ریزی، اجرا و مدیریت تبلیغاتتون راضی نباشید، اولا مشکل رو حل می‌کنیم و بعد هزینه مدیریت تبلیغات رو کاملا برگشت میدیم. بدون هیچ سوالی!

 

ضمانت کیفیت تبلیغات

در صورتی که در تبلیغات آمار فیک و غیر واقعی مشاهده بشه، اول با پیج خاطی قطع همکاری می‌کنیم؛ و در تبلیغ بعدی شما، هزینه‌ی پیج خاطی رو جبران می‌کنیم.

- نتایجی که برای مشتریانمون رقم زدیم -

برخی نمونه کارها

کشمون، زعفران از دست کشاورز
این استارتاپ با هدف افزایش آگاهی و معرفی محصول زعفران، از طریق تاپ‌پیج‌ها محصولش را به بیش از ۶۰۰ هزار نفر نمایش داد که در نهایت با جذب ۳ هزار مخاطب علاقمند به پیج کشمون پایان یافت.
مشاهده‌ی پیج کشمون
آهن ملل، مرجع قیمت آهن‌آلات
با هدف جذب علاقمندان و فعالان حوزه‌ی آهن‌آلات به پیج آهن ملل، با انتخاب دقیق پیج‌های مرتبط و اجرای کمپین‌های منظم، طی مدت ۶ ماه بیش از ۵۰ هزار نفر پیج را فالو کردند.
مشاهده‌ی پیج آهن‌ملل
رکورد فروش آنلاین جرمن‌ترم
پس از شیوع کرونا، موسسه‌جرمن ترم با هدف معرفی بسته‌های ویدئویی و آموزش‌های آنلاینش تبلیغات اینستاگرام را شروع کرد. با انتخاب هدفمند پیج‌ها، مشاوره‌های اصولی و اجرای منظم تبلیغات، طی مدت ۴ ماه بیش از ۳۵ هزار فالوور فعال جذب و رکورد فروش قبل از کرونای خود را شکست.
مشاهده‌ی پیج جرمن‌ترم
قبل
بعدی

سوالات رایج

احتمالا جواب سوال شما اینجاست.

بعد از ثبت درخواست تبلیغات، بین ۲ الی ۳ روز کاری، پروپوزال اختصاصی خدمت شما ارائه میشه که باتوجه به اون، از حداقل یک روز تا یک هفته بعد امکان شروع انتشار تبلیغات وجود داره. همچنین زمان شروع انتشار میتونه به انتخاب شما با فاصله‌ی بیشتری هم انجام بشه.

بر خلاف پکیج‌های از پیش آماده‌ی برخی همکاران ما که تعدادی پیج ثابت و مشخص برای همه‌ی تبلیغ‌ها با زمینه‌های کاری مختلف استفاده می‌کنن، ما در این سرویس بسته به اهداف تبلیغاتی، بودجه و موضوع کار شما، انتخاب چیدمان و تعداد پیج‌ها رو با ترکیبی مخصوص شما برنامه ریزی می‌کنیم که متفاوت از هر سفارش دیگه‌ای هست که برای مشتریان دیگه‌مون اجرا می‌کنیم. 

در هر نوع تبلیغ این موضوع متفاوته. در تاپ‌پیج‌ها تبلیغات در قالب پست در هر پیج به مدت ۲۴ ساعت و در قالب استوری به مقدار بازدید مشخص قرار داده میشه که بعد از تکمیل، از روی پیج مورد نظر برداشته میشه. در تبلیغات با اینفلوئنسرها هم استوری‌ها به صورت ۲۴ ساعته و پست‌ها هم معمولا بین یک تا ۳ روز در پیج‌ها باقی میمونه (که البته حالت‌های متنوعی داره که در لیست پیشنهادی پیج‌ها دقیقش مشخص میشه)

این تبلیغات به شکلی برنامه ریزی و نظارت میشه تا قادر باشید بازخورد هر یک از پیج‌ها رو به صورت جداگونه ردیابی کنید. این کار به ما هم کمک می‌کنه تا تبلیغات رو برای سفارش بعدی بهینه‌سازی کنیم.

انتخاب روز و ساعت اجرای تبلیغات می‌تونه توسط شما مشخص بشه. اما پشتیبان شما پیشنهاداتی مبنی بر روز و ساعت پربازدید هر پیج به شما ارائه می‌کنه.

تبلیغات می‌تونه به صورت پست، استوری یا ترکیبی از هر دو انجام بشه. انواع مختلف و متنوعی برای محتوای تبلیغ وجود داره مثل تک استوری، استوری سریالی، پست ۲۴ ساعته و … که در لیست پیشنهادی پیج‌ها به صورت دقیق پیشنهاد میدیم که چه نوعی از تبلیغ برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی شما می‌تونه مناسب‌تر باشه. همنین پیشنهاداتی توسط پشتیبان شما برای بهبود محتوای تبلیغاتی در اختیارتون قرار میگیره.

آکادمی ادزیرو

- مقالات جدید و کاربردی برای رشد در اینستاگرام -

نقش استوری اینستاگرام در کسب و کار

در این عنوان شما را با جزئیات استوری اینستاگرام آشنا خواهیم کرد؛ از نحوه بارگذاری آن گرفته تا استراتژی‌های پیشرفته برای بهبود محتواهای شما به منظور رونق کسب و کار و برند شخصیتان....

تکنیک‌های افزایش فالوور اینستاگرام

با توجه به بیش از میلیارد کاربر موجود در اینستاگرام، تقریبا برای همه‌ی کسب و کارها با هر اندازه‌ای تعداد زیادی فالوور حقیقی بالقوه برای افزایش فالوور حقیقی وجود دارد. این فالوورها...

تولید محتوا برای اینستاگرام

اقدامات پایه برای تولید محتوا در اینستاگرام و دریافت آموزش به‌منظور تولید محتوا، زیرساخت اصلی ما در فرایند تولید محتوا در اینستاگرام را تشکیل می‌دهد. در نتیجه...

درباره تیم ما

تیم تبلیغات اینستاگرام ادزیرو با برگزاری صدها کمپین تبلیغاتی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، استارتاپ‌ها و برندهای مطرح کشور، تجربه‌ی بی‌نظیری از روش‌ها و راهکارهای مختلف تبلیغاتی اینستاگرام بدست اورده. ما باور داریم با قرار دادن این تجربیات در اختیار کسب‌وکارها، امکان دیده شدن یک برند معتبر رو برای مردم فراهم می‌کنیم و رسالت خودمون برای بهتر شدن سطح کیفیت زندگی مردم کشورمون رو تحقق می‌بخشیم.

علی فهمیده

سرپرست ارتباط با مشتریان

مهدیه یزدی

مدیا پلنر / برنامه‌ریز رسانه

امید احمدآبادی

مسئول تجربه‌ی مشتریان

مهدی پورریاحی

نویسنده / کپی‌رایتر

محدثه حاجی میرعرب

طراح گرافیک

مشاوره‌ی رایگان تبلیغات در اینستاگرام

برای دریافت اطلاعات کامل پیرامون سرویس تبلیغات اینستاگرام، آگاهی از هزینه‌ها، بهترین روش تبلیغ برای کسب‌وکار شما، دریافت پروپوزال اختصاصی و یا ارتباط با کارشناسان مجرب تبلیغات اینستاگرام فرم زیر رو پر کنید.

۰۲۱-۸۸۹۸۰۲۱۵

پاسخگویی از ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰

آدرس تهران، خ فاطمی، میدان گل‌ها، خ کاج، خ فکوری، پ۱۲، و۱۰

ایمیل info[at]adzero[dot]ir

Top

سوالات متداول

احتمالا جواب سوال شما اینجاست.

دقیقا پس از ارسال درخواست شما عزیزان، پروژه‌ی شما وارد فرایند کاری می‌شود. به طور معمول ۳ روز پس از ثبت درخواست شما می‌توان تبلیغات را شروع کرد. به این‌صورت که نهایتا تا ۴۸ ساعت بعد از ارائه‌ی محتوا توسط شما، لیست تاپ‌پیج‌های پیشنهادی خدمت شما ارائه خواهد شد که درصورت تایید شما، تبلیغات طبق برنامه اجرا می‌شود.

بودجه تبلیغاتی توسط شما عزیزان مشخص می‌شود. اما حداقل بودجه برای شروع تبلیغات تاپ‌پیج، مبلغ ۲ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان است؛ چرا که طبق تجربه، با بودجه‌ای کمتر از این مقدار معمولا امکان انتخاب پیج‌های با کیفیت وجود ندارد و نمی‌توان بارخورد به خصوصی را از تبلیغات انتظار داشت یا عملکرد تبلیغات را سنجید. هر چقدر مقدار بودجه افزایش پیدا کند، امکان انتخاب پیج‌های با کیفیت بیشتری فراهم می‌شود.

در ادزیرو یک‌سری پکیج‌های از پیش تعیین شده و آماده به شما عزیزان پیشنهاد نمی‌شود چرا که نمی‌توان انتظار داشت تعدادی پیج ثابت و مشخص برای هر نوع تبلیغ و زمینه‌های کاری مختلف با محصول و مخاطب متفاوت مورد استفاده قرار بگیرد و نتایج درخشانی از چنین شیوه‌ای انتظار داشت.

به همین دلیل بسته به بودجه، موضوع و هدف تبلیغ شما، تعداد و چیدمان پیج‌ها با ترکیبی مخصوص کسب‌وکار و تبلیغ شما عزیزان، برنامه ریزی و پیشنهاد می‌شود که متفاوت از هر سفارش دیگری است که برای دیگر مشتریان اجرا می‌شود.

تبلیغ در هر پیج به مدت ۲۴ ساعت قرار داده می‌شود و بعد از آن از روی پیج مورد نظر برداشته می‌شود.

ما سعی میکنیم در هر روز حداکثر ۲ الی ۳ تبلیغ در پیج‌ها اجرا کنیم تا عملکرد هر پیج قابل ردگیری سنجش باشد. این کار به ما کمک می‌کند تا با انجام هر سری تبلیغات، عملکرد تبلیغات بهبود پیدا کند.

بنابراین برای مثال در صورتی که ۱۰ پیج برای تبلیغات شما پیشنهاد شده، تبلیغات شما معمولا طی ۵ الی ۷ روز پخش و اجرا شود.

البته قابل ذکر است که انتخاب روز و ساعت اجرای تبلیغات می‌تواند توسط شما مشخص شود. اما پشتیبان شما پیشنهاداتی مبنی بر روز و ساعت پربازدید هر پیج نیز به شما ارائه می‌کند.

انتخاب روز و ساعت اجرای تبلیغات می‌تواند توسط شما مشخص شود. اما پشتیبان شما پیشنهاداتی مبنی بر روز و ساعت پربازدید هر پیج نیز به شما ارائه می‌کند.

تبلیغات به صورت پست، استوری یا ترکیبی از هر دو انجام می‌شود که در فرم ثبت سفارش قابل تعیین است.

محتوای تبلیغات در قالب عکس یا ویدئو و کپشن توسط شما ارائه می‌شود.

در صورتی که محتوای خاصی برای تبلیغاتتان تدارک ندیده‌اید می‌توانید در فرم ثبت سفارش، درخواست طراحی محتوا به صورت استوری، پست یا ادیت ویدئو را ثبت نمایید. به این صورت که تیتر، متن و نکات مورد نظرتان را وارد می‌کنید و طبق آن‌ها محتوا طی ۲ الی ۳ روز برای شما طراحی می‌شود.

با توجه به موارد  و محتوایی که شما برای تبلیغاتتان ارائه می‌کنید، پشتیبان شما در تهیه‌ی متن کپشن می‌تواند کمک کند و راهنمایی‌های لازم برای بهتر شدن آن را ارائه دهد.

به‌طور خلاصه، ما در این سرویس، تبلیغات شما را در “زمان مناسب” از طریق “صفحات مرتبط و با کیفیت” و بر اساس “داده‌های واقعی صدها کمپین تبلیغاتی” به مخاطب هدف و فالوور احتمالی شما نمایش می‌دهیم. هرچقدر محتوای تبلیغاتی شما جذاب‌تر، پیج شما با محتواتر و محصول یا خدمات شما متمایزتر باشد، تاثیر تبلیغات بسیار چشمگیرتر خواهد بود.

به طور دقیق‌تر فعالیت‌های زیر برای شما انجام می‌شود:

  1. مشورت پیرامون بهبود محتوای پیج و تبلیغات شما
  2. انتخاب پیج‌های متناسب با اهداف تبلیغ شما
  3. مذاکره و دریافت بهترین قیمت برای دریافت نوبت تبلیغات از پیج‌ها
  4. برنامه‌ریزی، هماهنگی و اجرای تبلیغات
  5. ارائه گزارش تبلیغات
  6. تحلیل گزارش تبلیغات در جهت کسب نتایج بهتر در موج بعدی تبلیغات با استفاده از تحلیل گزارش تبلیغات

بله، قبل از اجرای تبلیغ، پیج‌ها در قالب یک جدول که شامل اطلاعاتی مانند آدرس پیج و زمان انتشار هر کدام می‌شود، به تایید شما می‌رسند و با اجرای تبلیغ طبق برنامه‌ی ارائه شده، شما عزیزان قادر به مشاهده‌ی تبلیغ خود در پیج مورد نظر هستید.

در این تبلیغات، مخاطبین هدف شما، تبلیغ محصول، خدمات و پیج شما را مشاهده می‌کنند.
در صورتی که برایشان جذاب باشد، وارد پیج شما می‌شوند و ممکن است شما را فالو کنند، دایرکت یا تماس بگیرند، خرید کنند و یا در غیر اینصورت پس از مشاهده‌ی پیج شما به این نتیجه برسند که محصول یا خدمات شما برای آن‌ها مناسب نیست و از پیج شما خارج می‌شوند.

بنابراین با توجه به جذابیت محتوا و کیفیت پیج شما،‌ افرادی که علاقمند به کار شما باشند با شما تعامل خواهند داشت.

تمرکز ما در این سرویس این است تا صدای شما را به مخاطب هدفتان برسانیم بنابراین تبلیغات شما قطعا دیده و شنیده خواهد شد، منتها تاثیر آن بر پیج شما بستگی به محتوا و درخواستی که شما از مخاطبانتان دارید خواهد داشت.

از لحظه‌ی ارتباط شما با ادزیرو، یک‌نفر به عنوان پشتیبان پروژه با شما در ارتباط است. به این ترتیب که درخواست شما را به صورت موثر در تیم تبلیغات پیگیری می‌کند تا پروژه در زمان مقرر، با توجه به درخواست و اهداف شما، به بهترین شکل ممکن انجام شود. پشتیبان پروژه، پاسخگوی سوالات شماست و شما را در جریان اتفاقات پروژه از جمله زمان اجرای تبلیغ، جزئيات اجرایی و گزارش نهایی قرار می‌دهد. همچنین مشورت‌هایی در مورد بهتر شدن محتوای تبلیغاتی، متن و کپشن تبلیغات و محتوا و ساختار پیج شما خواهد داد تا بتوان عملکرد تبلیغات را به حداکثر رساند و پس از اتمام تبلیغات، گزارش وتحلیل نتایج را برای شما ارسال می‌کند.

شما می‌توانید در تمامی مراحل کار، از شنبه تا پنج‌شنبه از طریق تلفن تماس و چت واتس‌اپ با پشتیبان خود در ارتباط باشید.

مشاوره برای تبلیغات در اینستاگرام در این سرویس در سه بخش تعبیه شده است.

  1. قبل از ثبت سفارش، پشتیبان شما به صورت کامل و شفاف توضیحات سرویس و نحوه‌ی انجام کار را توضیح می‌دهد تا بتوانید از اینکه این سرویس برای شما کاربردی است یا خیر اطمینان حاصل فرمایید.
  2. پس از ثبت سفارش، پیج و محتوای تبلیغاتی شما توسط پشتیبان به صورت کامل بررسی می‌شود و نکاتی برای بهبود عملکرد کلی تبلیغات برای شما آماده و ارسال می‌شود.
  3. پس از اتمام تبلیغات، پشتیبان بر اساس نتایج و آمار تبلیغات، تحلیل تبلیغات شامل نقاط ضعف، نقاط قوت و فرصت‌هایی برای بهبود تبلیغات و محتوا به شما ارائه می‌کند تا بتوانید برای ادامه‌ی تبلیغاتتان به تصمیم‌گیری دقیق‌تری برسید.

نهایتا ۷۲ ساعت بعد از اتمام تبلیغات، گزارش در یک جدول شامل اطلاعاتی نظیر میزان بازدید، لایک، کامنت، ذخیره و اشتراک‌گذاری در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین قیمت تمام‌شده‌ی هر پیج در گزارش درج می‌شود تا میزان بازخورد هر پیج را بتوانید جداگانه بسنجید.

قاعدتا با افزایش بودجه از سمت شما، امکان استفاده از پیج‌های تاپ‌تر که هزینه‌ی بیشتری بابت درج تبلیغات دریافت می‌کنند میسر می‌شود و درنهایت علاوه بر افزایش تعداد پیج‌های تبلیغاتی، کیفیت پیج‌ها نیز دستخوش تغییرات می‌شود.

با توجه به اینکه عمده‌ی هزینه‌ی پرداختی توسط شما به پیج‌ها پرداخت می‌شود و ادزیرو صرفا یک هزینه‌ی ثابت و مشخص بابت مدیریت تبلیغات دریافت می‌کند، هزینه در شروع کار دریافت می‌شود.

پرداخت به دو روش قابل انجام است:

  1.  آنلاین از طریق درگاه بانکی معتبر و امن (زرین پال)
  2. انتقال به حساب از طریق کارت به کارت یا شبا

که در مرجله‌ی آخر ثبت سفارش می‌توانید نحوه‌ی پرداخت مناسب خود را مشخص نمایید.

ما تضمین می‌کنیم که مناسب‌ترین تاپ‌پیج‌ها را بر اساس بودجه‌ و محتوای تبلیغاتی شما تشخیص داده و به شما عزیزان پیشنهاد دهیم. بنابراین از نظر کیفیت پیج‌های انتخابی و کیفیت اجرای تبلیغات، جایی برای نگرانی نیست. مولفه‌ی بسیار مهم در گرفتن نتیجه از تبلیغات، محتوای تبلیغاتی و جذابیت پیج شما عزیزان است که نیاز است توسط ادمین یا مسئول پیج شما انجام شود. برای این‌کار، مشورت صادقانه‌ی تیم ما را در کنار خود خواهید داشت.

در صورتی که پیج‌های پیشنهادی، هدفمندی نادرستی داشته باشند یا کاملا بی‌‌بازده باشند، هزینه‌ی دریافتی بابت هر پیج محاسبه و کاملا بازگشت داده می‌شود.

بله، دفتر ادزیرو واقع در تهران، خیابان فاطمی، خیابان کاج، خیابان فکوری، پلاک ۱۲ طبقه ۵ واحد ۱۰ می‌باشد. برای مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی در خدمت شما هستیم. همچنین می‌توانید با تلفن ۰۲۱۸۸۹۸۰۲۱۵ با ما در تماس باشید.

بله، ادزیرو دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت الکترونیک است که با کلیک برروی تصویر زیر قابل دسترسی است.

بله، در فرم ثبت سفارش، می‌توانید اطلاعات فاکتور را وارد نمایید تا فاکتور مورد برای تبلیغ شما عزیزان صادر و ارسال شود. همچنین بعد از پرداخت هزینه سفارش تبلیغات، رسید پرداخت، خودکار به ایمیل شما ارسال می‌شود که حکم پیش‌فاکتور را نیز دارد.

برای فرم همکاری

پر کنید براتون فرم ایمیل میشه

بیشترین سوالات پرسیده شده

بعد از ثبت درخواست چه مراحلی طی می‌شود؟

یک جلسه معارفه خواهیم داشت تا با همدیگه بیشتر آشنا بشیم و درک بهتری از سلایق  و انتظارات شما پیدا کنیم.

بعد از جلسه معارفه چه اتفاقی میفته؟

با توجه به اطلاعات دریافتی، شروع به طراحی یک پروپوزال اختصاصی برای دگرش برند شما می‌کنیم که معمولا ۲ الی ۴ هفته به طول می‌انجامد و طی یک جلسه آنلاین ارائه میشه. در صورت موافقت به همکاری، وارد فاز اجرا میشیم.

یک پروژه‌ی طراحی برند چقدر زمان می‌بره؟

مدت زمان انجام پروژه بسته به حجم کاری و بودجه‌ی شما ممکنه بین ۱ تا ۳ ماه زمان ببره. که به صورت دقیق در پروپوزال پرداخته میشه.

چقدر زمان میبره تا کار شروع بشه؟

۷ روز بعد از تایید همکاری (آماده سازی منابع)

نحوه‌ی پرداخت و هزینه ها چطوریه؟

هزینه ها و نحوه‌ی پرداخت برای هر پ‍روژه بسته به نوع کار و انتخاب متخصص اون متفاوته. که در پروپوزال به صورت کامل توضیح داده میشه. هزینه‌ها حداقل از ۵ میلیون تومان برای یک پروژه‌ی یک ماهه شروع می‌شود.

این سرویس برای چه کسانی مناسبه؟

کسب‌وکارهایی که به بلوغ کافی از نظر اهداف و چشم‌انداز رسیدن، اهمیت طراحی اصولی برند رو درک کردن و قصد دارن پروژه‌ی طراحی برندشون رو به متخصص‌های حرفه‌ای این حوزه بسپارن.

این سرویس برای چه کسانی مناسب نیست؟

برای کسب و کارهایی که در مراحل اولیه شکل گیری هستن.

ما چگونه به شما کمک می‌کنیم؟

درک دقیق انتظارات کسب‌وکار از هویت بصری جدید
گزینش دیزاینرها بر اساس تخصص، سرعت، تعهد
هدایت و مدیریت پروژه در جهت رسیدن به اهداف پروژه

پشتیبانی به چه صورت انجام میشه؟

شما میتونید از پشتیبانی آنلاین داخل سایت استفاده کنید؛ هر موقع که پشتیبانان ما دسترسی پیدا کنند جوابگو شما خواهند بود. بعد از شروع پروژه هم مرحله به مرحله انجام با کارفرما در ارتباط خواهیم بود و اگر نیاز به پشتیبانی باشه با شماره پشتیبان مربوطه میتونید در ارتباط باشید.

ضمانتی برای کیفیت کار وجود داره؟

به تعریف کارفرما از کیفیت بستگی داره. نمونه کارها موجوده و در صورت پذیرفتن؛ کار شروع میشه، تمام تلاش ما هم اینه که بهترین و با کیفیت ترین دیزاینر نسبت به کار کارفرما انتخاب و هدایت بشه.

نقش کارفرما تو مراحل انجام کار چیه؟

کارفرما با ارائه اطلاعات لازم برای انجام پروژه، در خلق یک هویت بصری جدید به تیم کمک می کند.

نقش سلیقه کارفرما توی کار چیه؟

قبل از شروع کار، یک کانسپت در پروپوزال به کارفرما ارائه داده میشه و تا وقتی که اون کانسپت به تایید کارفرما برسه وظیفه ما اینه که کامل تر کنیمش. تیم هدایت ما تمام تلاشش اینه که بهترین طراحی، مناسب برند و ارزش‌هاش، پیرو کانسپت تایید شده انجام بشه، بدیهی هستش که بعد از تایید کانسپت، دست تیم ما در مراحل اجرای کار باید باز باشه تا این امر دست یافتنی بشه. بنابراین کارفرمایانی بهتره با ما کار کنن که نمیخوان سلیقه شخصیشون بر صلاح برندشون ارجحیت داشته باشه.

چه خدماتی از طراحی برند را ارائه می‌دهید؟

ملزومات یک طراحی برند از جمله هویت بصری و سبک شخصی، هویت عنصری، پالت رنگی کامل، ست اداری یا ست فضای مجازی ارائه داده میشه و تمامی این خدمات بنا به درخواست کارفرما شخصی سازی شده و قابلیت حذف و اضافه داره.