شرایط استفاده از خدمات ادزیرو

کاربر گرامی، لطفا موارد زیر را به منظور استفاده بهینه از سرویس‌ها و خدمات ادزیرو به دقت ملاحظه فرمایید.

با کارشناسان ادزیرو صحبت کنید: 
تلفن ثابت: ۰۲۱۸۸۹۸۰۲۱۵ 
تلگرام: ۰۹۳۶۶۸۳۷۶۸۶
adzero_support@

شرایط و قوانین استفاده از خدمات ادزیرو

ورود هر کاربر به وب‏‌سایت ادزیرو زمان استفاده از خدمات ارائه شده توسط ادزیرو به معنی آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین وهمچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات ادزیرو از سوی او است و ثبت سفارش در هر زمان به منزله پذیرفتن کامل تمامی شرایط و قوانین ادزیرو از سوی کاربر است. توجه داشته باشید تمامی اصول و رویه وب‏‌سایت ادزیرو مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیکی و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت شرایط و قوانین مربوط به کاربر است. قوانین و شرایط استفاده از سرویس‌ها و خدمات ادزیرو ممکن است در هر زمان و بدون اطلاع قبلی تغییر یابد و استفاده مستمر کاربر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. 

۱-۱) روش ارتباطی مستند ادزیرو با خریدار، آدرس ایمیل و تلفن همراهی است که خریدار در فرم سفارش سامانه پرداخت آنلاین ادزیرو ثبت کرده است.

۲-۱) روش ارتباطی مستند خریدار با ادزیرو، آدرس ایمیل و تلفن تماس مندرج در سایت ادزیرو است.

۳-۱) درخواست خریدار با آدرس ایمیلی به غیر از آنچه در فرم ثبت سفارش درج کرده است، از سوی ادزیرو رسمیت ندارد و مورد قبول واقع نمیشود. لذا خریدار در زمان ثبت سفارش میبایست از صحت درج اطلاعات خود اطمینان حاصل نماید.

۴-۱) خریدار موظف است در هنگام ارسال هرگونه درخواست، از طریق صفحه تماس با ما اقدام نماید یا به ایمیل سایت پیام ارسال کند. بدیهی است رسیدگی به درخواست و ارائه خدمات پس از فروش توسط ادزیرو با روشی به جز روش فوق ممکن است با تاخیر مواجه شود یا بدون پاسخ بماند.

۱-۲) روش ارتباطی مستند ادزیرو با خریدار، آدرس ایمیلی و شماره تلفنی است که خریدار در فرم سفارش سامانه پرداخت آنلاین ادزیرو ثبت کرده است.

۲-۲) روش ارتباطی مستند خریدار با ادزیرو، آدرس ایمیل و تلفن تماس مندرج در سایت ادزیرو است.

۳-۲) درخواست خریدار با آدرس ایمیل و شماره تلفنی به غیر از آنچه در فرم ثبت سفارش درج کرده است، از سوی ادزیرو رسمیت ندارد و مورد قبول واقع نمیشود. لذا خریدار در زمان ثبت سفارش میبایست از صحت درج اطلاعات خود اطمینان حاصل نماید.

۴-۲) خریدار موظف است در هنگام ارسال هرگونه درخواست، از طریق صفحه تماس با ما و شماره تلفن سایت اقدام نماید یا به ایمیل سایت پیام ارسال کند. بدیهی است رسیدگی به درخواست و ارائه خدمات پس از فروش توسط ادزیرو با روشی به جز روش فوق امکانپذیر نیست.

۱-۳) ادزیرو به اطلاعات خصوصی خریداران احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

۲-۳) کلیه مطالب و محتوای تولید شده توسط ادزیرو جزئی از اموال ادزیرو محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر آنها در انحصار ادزیرو است و هرگونه استفاده بدون دریافت مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ادزیرو محفوظ می‏‌دارد.

۳-۳) افراد زیر ۱۸ سال می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

۱-۴) خریدار موظف است قبل از ثبت سفارش مطمئن شود پیج اینستاگرام خود دارای موضوع مشخص و شفاف و محتوا، توضیحات و حداقل ۱۰ پُست (عکس یا ویدئو) مرتبط با موضوع باشد.

۲-۴)خریدار موظف است از زمان ثبت تا زمان تحویل سفارش، از طریق دیگر اقدام به افزایش دنبال کننده های پیج خود یا تبلیغات نکند؛ در غیر این صورت ادزیرو مختار است تمام آن دنبال کننده های جذب شده را جزو پکیج سفارش داده شده خریدار محاسبه نماید.

۳-۴) در صورتی که خریدار در حین سفارش اطلاعات تماس غلط یا اشتباه ثبت نماید، خود ملزم به پیگیری سفارش از طریق ایمیل را دارد و ادزیرو هیچگونه تعهدی نسبت به موارد این چنینی ندارد.

۵-۱) ادزیرو از پذیرش آن دسته از مشتریان که صفحاتی که موضوع و یا محتوای آنها مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند معذور است. (شرط بندی/ دعانویسی/ سیاسی، غیراخلاقی)

۵-۲) کلیه صفحات با موضوع تجاری، شرکتی، سرگرمی، اجتماعی، ورزشی، هنری و یا هواداری چنانچه دیگر بندهای قوانین و شرایط سایت در آنها رعایت شده باشد، قابل پذیرش هستند.

۵-۳) افراد مشهور و سرشناس از جمله هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران و… به منظور ثبت سفارش میبایست قبل از اقدام به خرید با ارسال ایمیل به آدرس ایمیل سایت و یا تماس با شماره تماس درج شده در سایت، با مسئولین سایت هماهنگی‌های لازم را بعمل آورند.

۵-۴) چنانچه خریدار در پذیرش سفارش خود از نظر موضوع و محتوا مردد میباشد، موظف است قبل از ثبت سفارش با ارسال ایمیل به آدرس ایمیل سایت و یا تماس با شماره تماس درج شده در سایت، از پذیرش یا عدم پذیرش صفحه خود مطلع گردد.

۱-۶) ادزیرو به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد.

۲-۶) کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت ادزیرو در صف پردازش قرار می‏‌گیرند و به نوبت رسیدگی خواهند شد.

۳-۶) ادزیرو همواره در انجام و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که شروع انجام سفارش بیش از مدت تعیین شده توسط ادزیرو زمان ببرد، خریدار می‌‏تواند درخواست استرداد وجه کند و ادزیرو موظف به استرداد کامل وجه سفارش به خریدار است.

۴-۶) کاربران باید در زمان ثبت سفارش مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریدار قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود

۵-۶) ادزیرو موظف به «شروع» انجام سفارش خریداران بین ۱ الی ۳ روز تمام پس از زمان ثبت سفارش طبق شرایط اشاره شده برای هر سرویس می‌‏باشد.

۶-۶) ادزیرو موظف است تمامی پکیج های ارائه شده در سایت را مطابق شرایط ذکر شده در سایت تحویل خریداران بدهد. در صورتی که مغایرتی در مفاد ذکر شده در قوانین و شرایط ارائه سرویس وجود داشته باشد، در صورت اثبات هزینه کامل به شماره کارت خریدار برگشت داده خواهد شد.

۷-۶) برای جلوگیری از پرداخت با کارت های دزدی و موارد مشابه، ادزیرو ملزم به تایید هویت پرداخت کنندگان از طریق تماس با آن‌ها و دریافت تصویر کارت شناسایی و تصویر کارت پرداخت شده میباشد و فقط در صورت تایید هویت کاربر، سفارش تحویل داده خواهد شد.

۸-۶) در صورت ممانعت پرداخت کننده برای تایید هویت، ادزیرو می‌تواند تا مشخص شدن پرداخت کننده‌ی حقیقی و تماس از طرف پلیس فتا، مبلغ در حسابش ظبط کند.

مشاوره رایگان
Top
من اینجام. سوالی داشتید؟
سوالی داشتید؟
واتس‌اپ کنید

برای فرم همکاری

پر کنید براتون فرم ایمیل میشه

بیشترین سوالات پرسیده شده

بعد از ثبت درخواست چه مراحلی طی می‌شود؟

یک جلسه معارفه خواهیم داشت تا با همدیگه بیشتر آشنا بشیم و درک بهتری از سلایق  و انتظارات شما پیدا کنیم.

بعد از جلسه معارفه چه اتفاقی میفته؟

با توجه به اطلاعات دریافتی، شروع به طراحی یک پروپوزال اختصاصی برای دگرش برند شما می‌کنیم که معمولا ۲ الی ۴ هفته به طول می‌انجامد و طی یک جلسه آنلاین ارائه میشه. در صورت موافقت به همکاری، وارد فاز اجرا میشیم.

یک پروژه‌ی طراحی برند چقدر زمان می‌بره؟

مدت زمان انجام پروژه بسته به حجم کاری و بودجه‌ی شما ممکنه بین ۱ تا ۳ ماه زمان ببره. که به صورت دقیق در پروپوزال پرداخته میشه.

چقدر زمان میبره تا کار شروع بشه؟

۷ روز بعد از تایید همکاری (آماده سازی منابع)

نحوه‌ی پرداخت و هزینه ها چطوریه؟

هزینه ها و نحوه‌ی پرداخت برای هر پ‍روژه بسته به نوع کار و انتخاب متخصص اون متفاوته. که در پروپوزال به صورت کامل توضیح داده میشه. هزینه‌ها حداقل از ۵ میلیون تومان برای یک پروژه‌ی یک ماهه شروع می‌شود.

این سرویس برای چه کسانی مناسبه؟

کسب‌وکارهایی که به بلوغ کافی از نظر اهداف و چشم‌انداز رسیدن، اهمیت طراحی اصولی برند رو درک کردن و قصد دارن پروژه‌ی طراحی برندشون رو به متخصص‌های حرفه‌ای این حوزه بسپارن.

این سرویس برای چه کسانی مناسب نیست؟

برای کسب و کارهایی که در مراحل اولیه شکل گیری هستن.

ما چگونه به شما کمک می‌کنیم؟

درک دقیق انتظارات کسب‌وکار از هویت بصری جدید
گزینش دیزاینرها بر اساس تخصص، سرعت، تعهد
هدایت و مدیریت پروژه در جهت رسیدن به اهداف پروژه

پشتیبانی به چه صورت انجام میشه؟

شما میتونید از پشتیبانی آنلاین داخل سایت استفاده کنید؛ هر موقع که پشتیبانان ما دسترسی پیدا کنند جوابگو شما خواهند بود. بعد از شروع پروژه هم مرحله به مرحله انجام با کارفرما در ارتباط خواهیم بود و اگر نیاز به پشتیبانی باشه با شماره پشتیبان مربوطه میتونید در ارتباط باشید.

ضمانتی برای کیفیت کار وجود داره؟

به تعریف کارفرما از کیفیت بستگی داره. نمونه کارها موجوده و در صورت پذیرفتن؛ کار شروع میشه، تمام تلاش ما هم اینه که بهترین و با کیفیت ترین دیزاینر نسبت به کار کارفرما انتخاب و هدایت بشه.

نقش کارفرما تو مراحل انجام کار چیه؟

کارفرما با ارائه اطلاعات لازم برای انجام پروژه، در خلق یک هویت بصری جدید به تیم کمک می کند.

نقش سلیقه کارفرما توی کار چیه؟

قبل از شروع کار، یک کانسپت در پروپوزال به کارفرما ارائه داده میشه و تا وقتی که اون کانسپت به تایید کارفرما برسه وظیفه ما اینه که کامل تر کنیمش. تیم هدایت ما تمام تلاشش اینه که بهترین طراحی، مناسب برند و ارزش‌هاش، پیرو کانسپت تایید شده انجام بشه، بدیهی هستش که بعد از تایید کانسپت، دست تیم ما در مراحل اجرای کار باید باز باشه تا این امر دست یافتنی بشه. بنابراین کارفرمایانی بهتره با ما کار کنن که نمیخوان سلیقه شخصیشون بر صلاح برندشون ارجحیت داشته باشه.

چه خدماتی از طراحی برند را ارائه می‌دهید؟

ملزومات یک طراحی برند از جمله هویت بصری و سبک شخصی، هویت عنصری، پالت رنگی کامل، ست اداری یا ست فضای مجازی ارائه داده میشه و تمامی این خدمات بنا به درخواست کارفرما شخصی سازی شده و قابلیت حذف و اضافه داره.