اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام

استفاده از افراد تاثیر گذار و اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای پروموت کردن برند شما

با کارشناسان ادزیرو صحبت کنید: 
تلفن ثابت: ۰۲۱۸۸۹۸۰۲۱۵ 
تلگرام: ۰۹۳۶۶۸۳۷۶۸۶
adzero_support@

تبلیغات اینفلوئنسر مارکتنیگ اینستاگرام

اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

یکی از روش های نوین و پر تاثیر تبلیغات در اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ (به معنی استفاده از افراد تاثیر گذار در زمینه مشخص) میباشد. به گونه ای این نوع تبلیغات، علاوه بر اینکه از اعتبار آن شخص به برند شما اضافه خواهد کرد، همچنین تبلیغ شمارا به صورت دهان به دهان به دنبال کننده‌‌هایش معرفی خواهد کرد. طبیعیست زمانی که شما از طرف فردی که برروی شما تاثیر میگذارد، پیشنهادی می شنوید، چندین برابر بیشتر این امکان وجود دارد که شما آن کار را انجام یا آن محصول را بخرید. برای اطلاعات بیشتر. اینفلوئنسر مارکتینگ شیوه‌ی تبلیغات پیچیده و نیازمند تخصص و تجربه میباشد که حتما برای انجام اینکار،‌ از متخصصین کمک بگیرید.


دسته‌بندی اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها به ۳ دسته‌بندی کلی به صورت زیر تقسیم می‌شوند که در قیمت آن‌ها تاثیر گذار میباشد و بر اساس هدف کمپین و موضوع بیزنس شما، انتخاب این دسته‌بندی مهم میباشد. میتوانید برای مشاوره رایگان با پشتیبانی ادزیرو تماس حاصل فرمایید.


 
 
 

انواع اینفلوئنسر و قیمت‌های آن‌ها

 

۱- اینفلوئنسرهای کوچک ( Micro)

اینفلوئنسر کوچک یا میکرو اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟

در ادزیرو ما یک میکرو اینفلوئنسر را کسی معرفی میکنیم که مخاطبینی در رنج ۲ هزار الی ۱۰۰ هزار فالوور در اینستاگرام داشته باشد و معمولا بر روی یک علاقه شخصی، یک موضوع خاص و یا یک کنج متمرکز هست و در حال تولید محتوا در آن زمینه است. میکرو اینفلوئنسرها معمولا در این موضوع خاصی که فعالیت دارند، تاثیر گذاری بالایی دارند و مخاطبین آن‌ها هرچقدر کم، به صحبت او در آن زمینه به خصوص اطمینان دارد. برند ها میتوانند با هزینه کمی از قدرت رسانه کوچک این افراد استفاده کنند.



۱- اینفلوئنسرهای بزرگ ( Macro)

اینفلوئنسر بزرگ یا ماکرو اینفلوئنسرها چه کسانی هستند؟

در ادزیرو ما به کسی ماکرو اینفلوئنسر میگوییم که که بالاتر از ۱۰۰ هزار فالوور در اینستاگرام دارد. محتوای آن ها معمولا با کیفیت بالایی میباشد و به یک موضوع یا علاقه‌ی شخصی آن‌ها متمرکز است. آن‌ها همچنین مخاطبینی دارند که به مرور زمان و به صورت طبیعی رشد کرده است و بین مخاطبینشان از اعتبار بالایی برخوردار هستند.



۳- سلبریتی‌ها ( Celebrities)

سلبریتی‌ها چه کسانی هستند؟

در ادزیرو به کسانی سلبریتی گفته می‌شود که بالای یک میلیون فالوور دارند و معمولا از طریق منبعی به غیر از آن شبکه اجتماعی مانند تلوزیون معروف شده اند و به خاطر معروفیت و محبوبیتشان، در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام نیز معروف شده اند و دنبال کننده های زیادی دارند. این افراد به خاطر اعتبار بالایی که میان طرفدارانشان دارند، گزینه های  مناسبی برای تبلیغات برندها میباشند.


۴- اینفلوئنسرهای خارجی (International Influencers)

اینفلوئنسرهای خارجی چه کسانی هستند؟

در صورتی که قصد فروش و گستردش برند خود در حارج از ایران را دارید یا فریلنسر هستید و میخواهید به دلار درامد کسب کنید، اینفلوئنسرهای خارجی گزینه مناسبی برای شما میباشد. این اینفلوئنسر ها در زمینه های مختلف با اندازه های مختلف مانند توضیحات دیگر در مورد اینفلوئنسرها که در این صفحه مشاهده میکنید وجود دارند و امکان همکاری با آن ها از طریق ادزیرو فراهم میباشد.

اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام | پکیج‌ها و قیمت‌ها

با چه اینفلوئنسرهایی کار نکنم؟؟

بیزنس‌های بزرگ با ندانستن این نکات ضربه خوردند.
شما مواظب باشید !!

دریافت سریع و رایگان
  • دلتابان یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های هواپیمایی ایران میباشد که به تورهای خارجی و لوکس معروف است. پس از افزایش نرخ ارز و افزایش تحریم‌ها، قیمت تورهای خارجی افزایش داشت و فقط افراد خاصی در جامعه می‌توانستند این تورها را تهیه کنند. پیدا کردن این افراد چالش بزرگی برای ما بود که باهمکاری با ادزیرو توانستیم طی چندین کمپین موفق، حتی تورهای گران چند ده میلیون تومانی در مدت زمان کوتاهی به فروش برسانیم. همکاری بسیار دلچسبی برای ما بود. موفق باشید.
    حسین بهرامی مقدم
    آژانس هواپیمایی دلتابان
  • پس از چندین سال فعالیت در بازار سنتی، اعتماد کردن به بازار دیجیتال برای ما بسیار سخت بود. اما با کمک و مشاوره‌ی ادزیرو، تونستیم فروش سنتی و رو به کاهش خودمون رو به فروش دیجیتال تغییر بدیم که امسال تغییر بزرگی برای ما محسوب میشد اما ازش سربلند بیرون اومدیم. ممنونیم از ادزیرو
    مرتضی حشمتی
    گروه موسسات اعزام
  • شفافیت تمام مراحل و قیمت‌های اعلامی ادزیرو، اولین دلیلی بود که مجذوب همکاری با این تیم شدم. اما به همینجا ختم نشد و راهنمایی‌های بسیار کاربردی و مفید را از بنده دریغ نکردند و در هر بار همکاری با این تیم قدرتمند، نکات و تجربیات جدید یاد گرفتیم. دلیل دیگر همکاری بنده با این مجموعه، گزارش دهی و تحلیل کمپین تبلیغاتی اجرا شده هست که باعث شد هر سری کمپین ما بهینه تر از قبل باشد و در نتیجه بازدهی بهتری دریافت کردیم.
    امیرسینا حکیمیان
    سرو سپه توانا
  • تسلط کامل کارشناسان ادزیرو به فضای تبلیغات آنلاین و تجربه‌ی بالای آن‌ها در استفاده از ابزار‌های دیجیتال، برای ما بسیار مفید بود و کمک کرد. باه راهنمایی‌های ادزیرو، قیف فروش ما بازطراحی شد و در کمپین‌های تبلیغاتی که در ۳ فاز مختلف طی ۶ ماه داشتیم، بهترین بازخورد و بازدهی را نسبت به همکاری های دیگرمان دریافت کردیم.
    علی قندی
    آفاطب
  • استفاده از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های صادقانه قبل از انجام تبلیغات، به ما کمک شایانی کرد تا کمپین تبلیغاتی موفق با نرخ ROI بسیار بالایی داشته باشیم. صمیمانه از تیم جوان ادزیرو سپاسگزارم.

    حمید صمیمی
    مدیر مارکتینگ راستانا

آخرین آموزش‌های اینستاگرامی

مشاوره رایگان
Top
من اینجام. سوالی داشتید؟
سوالی داشتید؟
واتس‌اپ کنید

برای فرم همکاری

پر کنید براتون فرم ایمیل میشه

بیشترین سوالات پرسیده شده

بعد از ثبت درخواست چه مراحلی طی می‌شود؟

یک جلسه معارفه خواهیم داشت تا با همدیگه بیشتر آشنا بشیم و درک بهتری از سلایق  و انتظارات شما پیدا کنیم.

بعد از جلسه معارفه چه اتفاقی میفته؟

با توجه به اطلاعات دریافتی، شروع به طراحی یک پروپوزال اختصاصی برای دگرش برند شما می‌کنیم که معمولا ۲ الی ۴ هفته به طول می‌انجامد و طی یک جلسه آنلاین ارائه میشه. در صورت موافقت به همکاری، وارد فاز اجرا میشیم.

یک پروژه‌ی طراحی برند چقدر زمان می‌بره؟

مدت زمان انجام پروژه بسته به حجم کاری و بودجه‌ی شما ممکنه بین ۱ تا ۳ ماه زمان ببره. که به صورت دقیق در پروپوزال پرداخته میشه.

چقدر زمان میبره تا کار شروع بشه؟

۷ روز بعد از تایید همکاری (آماده سازی منابع)

نحوه‌ی پرداخت و هزینه ها چطوریه؟

هزینه ها و نحوه‌ی پرداخت برای هر پ‍روژه بسته به نوع کار و انتخاب متخصص اون متفاوته. که در پروپوزال به صورت کامل توضیح داده میشه. هزینه‌ها حداقل از ۵ میلیون تومان برای یک پروژه‌ی یک ماهه شروع می‌شود.

این سرویس برای چه کسانی مناسبه؟

کسب‌وکارهایی که به بلوغ کافی از نظر اهداف و چشم‌انداز رسیدن، اهمیت طراحی اصولی برند رو درک کردن و قصد دارن پروژه‌ی طراحی برندشون رو به متخصص‌های حرفه‌ای این حوزه بسپارن.

این سرویس برای چه کسانی مناسب نیست؟

برای کسب و کارهایی که در مراحل اولیه شکل گیری هستن.

ما چگونه به شما کمک می‌کنیم؟

درک دقیق انتظارات کسب‌وکار از هویت بصری جدید
گزینش دیزاینرها بر اساس تخصص، سرعت، تعهد
هدایت و مدیریت پروژه در جهت رسیدن به اهداف پروژه

پشتیبانی به چه صورت انجام میشه؟

شما میتونید از پشتیبانی آنلاین داخل سایت استفاده کنید؛ هر موقع که پشتیبانان ما دسترسی پیدا کنند جوابگو شما خواهند بود. بعد از شروع پروژه هم مرحله به مرحله انجام با کارفرما در ارتباط خواهیم بود و اگر نیاز به پشتیبانی باشه با شماره پشتیبان مربوطه میتونید در ارتباط باشید.

ضمانتی برای کیفیت کار وجود داره؟

به تعریف کارفرما از کیفیت بستگی داره. نمونه کارها موجوده و در صورت پذیرفتن؛ کار شروع میشه، تمام تلاش ما هم اینه که بهترین و با کیفیت ترین دیزاینر نسبت به کار کارفرما انتخاب و هدایت بشه.

نقش کارفرما تو مراحل انجام کار چیه؟

کارفرما با ارائه اطلاعات لازم برای انجام پروژه، در خلق یک هویت بصری جدید به تیم کمک می کند.

نقش سلیقه کارفرما توی کار چیه؟

قبل از شروع کار، یک کانسپت در پروپوزال به کارفرما ارائه داده میشه و تا وقتی که اون کانسپت به تایید کارفرما برسه وظیفه ما اینه که کامل تر کنیمش. تیم هدایت ما تمام تلاشش اینه که بهترین طراحی، مناسب برند و ارزش‌هاش، پیرو کانسپت تایید شده انجام بشه، بدیهی هستش که بعد از تایید کانسپت، دست تیم ما در مراحل اجرای کار باید باز باشه تا این امر دست یافتنی بشه. بنابراین کارفرمایانی بهتره با ما کار کنن که نمیخوان سلیقه شخصیشون بر صلاح برندشون ارجحیت داشته باشه.

چه خدماتی از طراحی برند را ارائه می‌دهید؟

ملزومات یک طراحی برند از جمله هویت بصری و سبک شخصی، هویت عنصری، پالت رنگی کامل، ست اداری یا ست فضای مجازی ارائه داده میشه و تمامی این خدمات بنا به درخواست کارفرما شخصی سازی شده و قابلیت حذف و اضافه داره.