خلق تبلیغات اینستاگرام حرفه‌ای

خلق تبلیغات اینستاگرام به نحوی که بتونه محصولات یا خدمات یک برند رو به درستی در بازار معرفی کنه، از موارد بایدی برای بقای یک برند در شبکه‌های اجتماعی محسوب میشه. به خصوص فضای پر رقابتی مثل اینستاگرام. ما اینجاییم تا کمک کنیم تصمیمات استراتژیک بهتری رو برای تبلیغات اینستاگرام‌تون بگیرید.

امروزه تبلیغات در اینستاگرام حول سه نقطه متمرکز میشه: مخاطب چه‌قدر دقیق هدف گرفته می‌شه، چطور میشه برای مخاطب جذابیت ایجاد کرد، و چطور مخاطب رو قانع کنیم که از ما خرید کنه.

خبر خوب برای کسب و کار‌هایی که به دنبال تبلیغات هدفمند در اینستاگرام هستند، چیه؟

تبلیغات مدیریت شده ‌اینستاگرام با کمک یه آژانس تبلیغات اینستاگرام مناسب می‌تونه برای هر کسب و کاری تاثیری داشته باشه که با جادو برابری می‌کنه. اون دورانی که با چند تا پست ساده انتظار داشتیم همه فالوورها همه چی رو ببینن خیلی وقته به سر رسیده؛ در حال حاضر، محتوای با کیفیت بالا، معتبر و یکپارچه، حرف بیشتری برای گفتن در اینستاگرام داره.

تماس رایگان رشد در اینستاگرام

میخواید بدونید چطور بازدیدکننده‌ها و فالوورهای اینستاگرام شما رو به خریداران و مشتریان همیشگی تبدیل می‌کنیم؟

تبدیل مخاطبین احتمالی به مشتریان وفادار

تیم تبلیغات اینستاگرام ادزیرو موظفه کاری کنه تا بودجه‌ی کمپین تبلیغاتی شما مسیر بیشتری رو برای رشد و توسعه‌ی کسب و کارتون طی کنه. ه‌طور میانگین هر نفر ۲ تا ۳ ثانیه از یک محتوای تبلیغات اینستاگرام شما رو تماشا می‌کنه؛ اما نتایج نشون می‌ده افراد محتوای تبلیغاتی که ما خلق می‌کنیم رو میانگین ۱۰ تا ۱۵ ثانیه تماشا می‌کنن.

معنیش اینه که ما با خلق محتوایی برای تبلیغات اینستاگرام که واقعا با مردم ارتباط برقرار می‌کنه؛ زمان بیشتری برای عرض اندام مشتریانمون بدست میاریم. اینکه مردم واقعا تبلیغات اینستاگرامی که می‌سازیم رو تماشا کنن و لذت ببرن خیلی مهمه، تا اینکه صرفا فید اینستاگرامشون رو با محتوای زرد تبلیغاتی و بدون جذابیت پر کنیم.

سه اصل اساسی برای رشد برندها با تبلیغات در اینستاگرام

بودجه‌‌بندی سازگار و استفاده‌ی عاقلانه‌ از اون برای تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام از مقرون‌به‌صرفه‌ترین انواع تبلیغات محسوب میشه. البته به شرط خلق و انتشار مناسب تبلیغات به شیوه‌ای جذاب و معتبر. ما در آژانس تبلیغات اینستاگرام ادزیرو به شما عزیزان کمک می‌کنیم آگاهی و مشارکتی که برند شما لایقش هست رو متناسب با بودجه‌ای که صرف تبلیغات در اینستاگرام می‌کنید به‌دست بیارید.

تبلیغات در اینستاگرام برای مخاطبان ایده‌آل برند

چیزی که در تبلیغات اینستاگرام تفاوت بزرگی ایجاد می‌کنه، دستیابی به افرادیه که واقعا به محصولات یا خدمات شما علاقمند باشن. تیم تبلیغات در اینستاگرام ادزیرو قبل از هر اقدامی مخاطب هدف برند شما رو با تحقیقات مختصر بازار شناسایی می‌کنه تا محتوای تبلیغاتی که برای مخاطب هدف شما جذابیت ایجاد می‌کنه رو در معرض دیدش قرار بدیم.

دستیابی سریع به نتایج و بازگشت سرمایه از تبلیغات در اینستاگرام

ما در تیم تبلیغات در اینستاگرام ادزیرو با نظارت و بهینه‌سازی سفر مشتریان، تمامی اقداماتی که دستیابی به بازگشت سرمایه رو سرعت می‌بخشه، تشخیص و اولویت‌بندی می‌کنیم. به عنوان مجری تبلیغات در اینستاگرام، با تکیه بر دانش و تجربه‌ی چندین ساله از تبلیغات، هدف ما اینه که رشد فروش و درآمد بیشتری برای شما و کسب و کارتون ایجاد کنیم.

اهداف رایج از تبلیغات در اینستاگرام

مراحل مدیریت تبلیغات در اینستاگرام

موفقیت می‌تونه برای هر کسب و کاری در دنیای دیجیتال اشباع شده از کسب و کارهای گوناگون سخت باشه؛ اما آژانس دیجیتال مارکتینگ ادزیرو اینجاست تا با خدمات مشاوره مدیریت تبلیغات در اینستاگرام به شما عزیزان کمک کنه که حتی در گیج کننده‌ترین جنبه‌های تبلیغات، بدون توقف به رشد و پیشرفت بپردازید.

سوالات رایج

احتمالا جواب سوال شما اینجاست.

صادقانه و روراست هیچ‌کس نمی‌دونه و نمی‌تونه ادعا کنه که می‌دونه چه اتفاقی در آینده‌ی طرح صیانت از کاربران میفته. طبق روال همیشگی سال‌های گذشته عدم قطعیت و امکان برنامه‌ریزی بلند مدت آسیب بزرگی به کسب و کارها مخصوصا کسب و کارهای کوچک و نوپا می‌زنه، اما جدای از آسیب‌های مالی وارده به کسب و کارها، درگیری و فشار روانی وارده به کسب و کارها و کاربران دست کمی از فشارهای مالی نداره.

کسب و کارها نمی‌دونن که آیا سرمایه‌گذاری روی تبلیغات اینستاگرام هم‌چنان منطقی هست یا نه. کاربران هم نگرانند که فعالیت‌ها و نیازهای روزمره‌ی زندگیشون قرار هست در آینده به چه شکلی رفع و رجوع بشه.

به نظر میاد علاوه بر مخالفت‌هایی که تیم تبلیغات اینستاگرام ادزیرو و اکثر کسب و کارها با اصناف مرتبط و غیر مرتبط با این طرح داریم، کاری که ما و کسب و کارهای فعال در اینستاگرام می‌تونیم بکنیم اینه که اول از همه تن به عادی‌سازی این مسئله ندیم.

دوم حتی اگر این طرح به همین شکل و بدون تغییر تصویب بشه، طی حدود ۱ الی ۳ سال زمانی که تا مسدود شدن ابزارهای فعلی که در حال استفاده از اون‌ها هستیم پیش‌بینی می‌شه؛ به جایگزینی پلت فرم‌های جایگزین بپردازیم تا کم‌ترین پیشرفت ممکن ضمن حفظ کسب و کارهای موردنظر و عدم واردسازی تبعات سنگین‌تر به کسب و کار و اشتغال‌زایی در ایران میسر بشه.

سوم به فعالیت و تبلیغات در اینستاگرام رو به صورت منظم و مستمر و حتی در صورت امکان، پر قدرت‌تر از قبل ادامه بدیم؛ در کنار تمرکز روی وب سایت و پلت‌فرم‌هایی که مستقیما روی داده‌های اون مالکیت داریم. علاوه بر اون به تشویق کاربران فعال برای فعالیت روی وبسایت، خبرنامه یا پلت‌فرم‌های دیگه‌ای که در اختیار داریم بپردازیم تا در هر صورت دسترسی به مخاطبین و جامعه هدف کسب و کارمون رو از دست ندیم.

امیدواریم که چنین اتفاقاتی نیفته و کسب و کارهای ایرانی بیشتر از آسیب‌هایی که تا امروز دیدن، آسیب بیشتری بهشون وارد نشه.

علی فهمیده – موسس و مدیر عامل آژانس تبلیغات اینستاگرام ادزیرو

متاسفانه با توجه به کم شدن عبور و مرور، افزایش خونه‌نشینی و ندیدن دوستان و همکاران، بیشترمون از لحاظ روحی وضعیت ایده‌آلی نداریم و هم ایران و هم باقی دنیا حال و هوای جدیدی رو به خودش گرفته که جنس این حال و هوا اصلا جالب نیست. قطعا در نظر نگرفتن این وضعیت در فعالیت‌های تبلیغاتی و مارکتینگ باعث کاهش کیفیت ارتباط با مخاطبین می‌شه.

البته نتیجه‌ی دیگه‌ی این خونه‌نشینی، افزایش زمانی هست که افراد صرف گشت و گذار در اینترنت، به خصوص در اینستاگرام می‌کنند؛ اما اهرم کردن کرونا برای دیده‌شدن کسب و کار در تبلیغات اینستاگرام فعالیتی بیهوده‌ست چرا که عدم اصالت تبلیغات توسط کاربران باهوش امروزی کاملا قابل تشخیص و در موارد بسیار زیادی حتی مخرب هست.

به همین خاطر بهتره تبلیغات با حساسیت بیشتری توسط متخصصین تبلیغات در اینستاگرام طراحی، برنامه‌ریزی و اجرا بشه تا این تهدید به درستی به فرصتی مناسب برای مارکتینگ صحیح و بهتر شدن حال مردم تبدیل بشه.

تبلیغات در اینستاگرام ممکنه برای همه‌ی کسب‌ و کارها مهم یا لازم نباشه، اما از طرف دیگه، برای بعضی دیگر از کسب وکارها نسبت به پیدا کردن مشتریان بالقوه، عاملی حیاتی به حساب میاد.

اگر تبلیغات اینستاگرام با همراهی SEO و تبلیغات کلیکی گوگل ادز برای پلت‌فرم وب سایت کسب و کار موردنظر صورت بگیره؛ می‌تونه تاثیرات به سزایی از خودش به جا بذاره و امکان اینو فراهم می‌کنه که کسب و کار موردنظر، کاربرای موتور جستجو رو هم در کنار کاربران اینستاگرام جذب کنه.

در حال حاضر با بیش از ۳۰ میلیون کاربر ایرانی فعال در اینستاگرام، کسب و کار شما مخاطبان مناسب خودش رو به طور حتم پیدا می‌کنه. مسلما همانند هر کار دیگری دسترسی به این جامعه مخاطب، نیازمند صرف وقت و سرمایه و زمان موردنیاز هست.

دلایل زیادی برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام وجود داره. چندتا از آمارها رو ببینید و خودتون دلیل محبوبیت این ابزار رو برای کسب و کارهارو بگید!

یکی از پر مخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی که ایرانی‌ها در اون حضور دارن اینستاگرامه. بنابراین از بین حدود ۳۰ میلیون ایرانی در اینستاگرام، حتما مخاطب هدف شما هر چه‌قدر هم خاص باشه، به واسطه استفاده از تبلیغات در اینستاگرام ، قابل دستیابیه.

  • بیشتر از ۸۰٪ از کاربران اینستاگرام دست کم یک صفحه تجاری رو دنبال می‌کنن.
  • هر ماه بیشتر از ۱۲۰ میلیون کاربر اینستاگرام از تعامل تاثیرگذار و معنادار با کاربران برخوردارن. از این دست تعامل‌ها می‌توان به بازدید از وب‌سایت، پیدا کردن موقعیت مکانی برند، تماس مستقیم تلفنی، ایمیل و دایرکت اشاره داشت.

۳۰٪ از کسانی که یک محصول رو چه به واسطه‌ی تبلیغات اینستاگرام چه با جستجوی شخصی خودشون در اینستاگرام پیدا کردن، اون محصول رو خریداری کردن.

بله، آژانس تبلیغات اینستاگرام ادزیرو دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هست.

هم‌چنین سوابق عملکرد کسب و کار در وب سایت اینماد – Enemad قابل مشاهده‌ست.

سوابق عملکرد صحیح وب سایت در سایت ساماندهی فعالیت‌های اینترنتی نیز قابل مشاهده‌‌ست.

با توجه به شرایط ایجاد شده بر اثر پاندمی کرونا، کلیه‌ی جلسات ادزیرو به طور معمول به صورت آنلاین برگزار می‌شه؛ اما با هماهنگی قبلی امکان برگزاری جلسه در فضای کار و دیدار کارمان واقع در تهران؛ میدان نوبنیاد، خیابان پاسداران، کوهستان یکم، پلاک ۵ وجود داره؛ هم‌چنین شما عزیزان می‌تونین در محل کار خودتون – تنها در صورت سکونت در تهران – با ما دیدار داشته باشین.

ما در ادزیرو در تلاشیم دسترسی کسب و کارهای کوچک و با کیفیت ایرانی به خدمات حرفه‌ای دیجیتال مارکتینگ رو آسون‌تر و قابل تهیه کنیم.

با کارشناسان ادزیرو صحبت کنید

سبد خرید