چگونه از واقعی بودن ممبر های کانال مطمئن شویم؟!

تشخیص ممبر واقعی از فیک بسیار راحت تر از قبل شده است. با قابلیت جدید تلگرام ، آمار دقیق ورود و خروج کاربران به کانالتان را داشته باشید و حتی میتوانید به آن ها پیام دهید و از واقعی یا فیک بودن آن ها باخبر شوید.

با سلام و احترام خدمت دوستان و همراهان عزیز؛

این‌که چطور می‌تونیم از واقعی بودن ممبرهای جدید الورود به کانال تلگراممون اطمینان حاصل کنیم یا اینکه اصلا بفهمیم چه کسی وارد کانالمون شده و ورودی و خروجی کانالمون رو زیر نظر داشته باشیم، قابلیتی است که همه و همه در یکی از آخرین به روز رسانی‌های تلگرام، در اختیار ادمین‌ها و سازندگان کانال‌های تلگرامی قرار گرفته است. این قابلیت در نرم‌افزار‌های Mobogram و Plus هم وجود داره و اگر شما از کاربران این نرم‌افزارها هم هستید، به راحتی می‌تونید از این قابلیت بهره‌مند بشید.

ویدئو آموزش تصویری این قابلیت تلگرام را مشاهده کنید:

نکته: به‌خاطر داشته باشید که این قابلیت تنها فعالیت‌های 48 ساعت اخیرِ ورودی و خروجی کانالتون رو برای شما به نمایش می‌ذاره و هر فعالیتی از 48 قبل تا همون لحظه‌ای که شما وارد این بخش می‌شید، بهتون گزارش می‌شه.

برای بررسی این بخش، در ابتدا وارد کانال تلگرام خودتون بشید، با کلیک کردن روی سربرگ بالای صفحه که اسم کانالتون در اون قرار داره، به صفحه‌ی مربوط به مشخصات کانالتون وارد بشید، پس از وارد شدن به این صفحه، روی گزینه‌ی مِنو، که در گوشه‌ی سمت راستِ بالای صفحه قرار داره (و با علامت سه نقطه‌ نشون داده شده)، کلیک کنید و از دو گزینه‌ای که برای شما نمایان می‌شه، روی گزینه‌ی Manage Channel یا همون مدیریت کانال کلیک کنید تا صفحه‌ی مربوط به مدیریت کانال برای شما باز بشه.

در این قسمت تنها کاری که لازم هست انجام بدید، اینه که روی سربرگ دومی که با نام Recent Actions یا همون فعالیت‌های اخیر کانال، برای شما نمایش داده شده، کلیک کنید و شاهد تمامی فعالیت‌های اخیر ورودی و خروجی مربوط به ممبرهای کانالتون با ذکر آیدی اون‌ها باشید و حتی به اون‌ها پیام بدید.

امیدوارم این توضیحات برای شما دوستان عزیز مفید واقع بشه و از اون‌ها نهایت استفاده رو ببرید.

نظر شما چیه؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *